c

הטור היומי של TELESPORT

ארבעה משחקים מרכיבים את הטור היומי שלנו. אקסטר מארחת את סווינדון, דונקסטר מול האדרספילד, ג'ילינגהאם נגד פטרבורו ובארו פוגשת את בולטון

יום שלישי 03 ספטמבר 2024
מערכת TELESPORT
אקסטר - סווינדון - 1 (יחס 1.60)

מעל 2.5 שערים (יחס 1.50)

גביע הליגה הנמוכה באנגליה, מפגש בין אקסטר שבמקום העשירי בליגה השלישית, לבין סווינדון, שבמקום ה-23 והלפני אחרון, בליג הרביעית. אקסטר מגיעה למשחק היום אחרי ניצחון חוץ בבולטון, אחרי שני הפסדים רצופים, בזמן שסווינדון נראית רע למדי, הפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה וכפי שנראה, היא תיאבק העונה בתחתית הליגה הרביעית. המפגש האחרון בין השתיים היה במסגרת הגביע, בעונה שעברה, אז ניצחה אקסטר 1:0 בחוץ. למעשה, אקסטר ניצחה את סווינדון בכל ארבעת המפגשים האחרונים בינהן, כשבמהלך חמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, בארבעה משחקים, נכבשו שלושה שערים ומעלה, בממוצע למשחק. הליין על אקסטר כאן עומד על 1.60, האובר על 1.50, אני אקח את שני ההימורים האלו.

דונקסטר - האדרספילד - X (יחס 3.10)

דונקסטר שמדורגת במקום החמישי בליגה הרביעית, תארח היום בגביע הליגה, את האדרספילד, שבמקום החמישי גם היא, אבל ליגה שלמה מעליה. למשחק היום מגיעה דונקסטר אחרי שניצחה 3:2 את פורט וייל בחוץ, בזמן שהאדרספילד הפסידה בשני משחקים רצופים, אחד בגביע מול וולסול ואחד בליגה מול רוטרהאם. המפגש האחרון בין השתיים, היה משחק ידידות לפני שנתיים, שהסתיים בניצחון של דונקסטר. במסגרת הליגה, הן נפגשו רק לפני עשר שנים, בצ'מפיונשיפ, כשמאז, שתי הקבוצות דיי התדרדרו. האורחת אמנם חמישית אחרי ארבעה משחקים, ליגה שלמה מעל המארחת, אבל היא אחרי שני הפסדים רצופים ותוצאת תיקו כאן בליין גבוה, זה בהחלט הימור הגיוני. ליין של 3.10 על תיקו.

ג'ילינגהאם - פטרבורו - 2 (יחס 1.65)

אחרי ארבעה מחזורים, ג'ילינגהאם במקום הראשון בטבלת הליגה הרביעית. היא תארח היום בגביע הליגה, את פטרבורו, שבמקום ה-11 בליגה השלישית. המארחת מגיעה למשחק אחרי 1:0 בבית מול צ'סטרפילד ותיקו מול פליטווד בחוץ. היא הפסידה במשחק הגביע הראשון מול סוונסי, הפסדה היחיד במהלך עשרת המשחקים האחרונים שלה, כולל רצף משחקי ידידות. פטרבורו מנגד, אחרי הפסד 2:0 בבית מול רקסהאם, אחרי שניצחה בשני משחקי חוץ רצופים את שרוסברי בחוץ ואת אקסטר, בחוץ גם כן. מפגש הליגה האחרון בין השתיים, היה לפני שלוש שנים, בליגה השלישית. כל קבוצה ניצחה במשחק החוץ שלה. אגב, פטרבורו ניצחה את ג'ילינגהאם בארבעה מששת המפגשים האחרונים בינהם. דווקא באחרון, היתה זו ג'ילינגהאם שניצחה, אבל לדעתי, פטרבורו היום תגמול לה, על הניצחון ההוא. 1.65 על פטרבורו, שלדעתי לא תתרגש מהמפגש מול מוליכת הליגה הרביעית.

בארו - בולטון / מעל 2.5 שערים (יחס 1.60)

בארו מדורגת במקום השלישי בליגה הרביעית, כשהיא תפגוש היום את בולטון, שבמקום ה-18 בליגה השלישית. בולטון שהיתה פעם חזקה בפרמייר ליג, נחלשה מאוד בעשור האחרון, איבדה לא מעט שחקנים וכבר בפתיחת העונה הנוכחית, היא מוצאת את עצמה בתחתית הליגה. בארו מגיעה למשחק היום אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה מול פורט וייל ומול הרוגייט בחוץ. בולטון מנגד, אחרי הפסד 2:0 מול אקסטר בבית, אחרי שניצחה בגביע, את שרוסברי בחוץ, ניצחונה היחיד במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. אין ספק שבולטון פייבוריטית כאן, על אף היכולת הנוראית שלה. מה שכן, במקום ללכת על בולטון בליין של 1.50, אני אקח כאן מעל 2.5 שערים, בליין של 1.60, כי לדעתי בולטון לא תצא מהמשחק הזה עם רשת נקיה.

תגובות

טלספורט בפייסבוק